Inloggning till nätbanken för privatkunder
Inloggning till nätbanken för företagskunder.
Blanketten är avsedd för respons – om du vill sköta dagliga bankärenden ska du kontakta kundtjänsten. Responsblanketten har krypterats med SSL-teknik, vilket betyder att förbindelsen till banken är skyddad.
Läs mer om hur vi använder personuppgifterÖppnas i nytt fönster
Utifrån kundresponsen förbättrar vi vår service, utvecklar produkter och förmedlar beröm och utvecklingsidéer till rätt mottagare.
Läs mer om respons
På blanketten kan du berätta vad du tycker om våra produkter och tjänster. Kundtjänsten behandlar din åsikt och vidarebefordrar den vid behov. Vi svarar dig så snart som möjligt, senast inom 14 dygn.
Berätta din åsikt
Om du inte är nöjd med svaret från Nordea Kundtjänst kan du kontakta Nordea Kundombudsman eller en oberoende besvärsinstans.
Läs mer om besvärsinstans
Ofta frågat
Ring oss
Nordea Omaposti
Bli kund