Ennen tapaamista

1. Onko lapsella jo Nordean pankkipalvelut?

Jos lapsella ei vielä ole omaa tiliä Nordeassa, avaa se ennen tapaamista. Se tarvitaan, jos haluat lisätä lapselle säästämisen ja sijoittamisen palveluita tapaamisen aikana. Avaa lapselle palvelut

Jos palveluiden avaaminen ei onnistu digitaalisissa kanavissamme, soita asiakaspalveluumme.

2. Osallistuvatko kaikki lapsen huoltajat tapaamiseen?

Jos lapsella on useampi kuin yksi huoltaja ja joku huoltajista ei ole mukana tapaamisessa, tarvitsemme häneltä valtakirjan ennen tapaamista. Lataa valtakirjapohja 

Valtuuttaja (huoltaja, joka antaa toiselle huoltajalle luvan avata lapselle pankkipalveluita) voi lähettää valtakirjan meille Nordean verkko- tai mobiilipankissa viestin liitteenä. 

Jos hänellä ei ole Nordean verkkopankkitunnuksia, hän voi lähettää valtakirjan Nordea Omaposti -palvelun kautta. Siirry Nordea Omaposti -palvelun sivulle 

Valtakirjaa ei voi toimittaa paperisena tapaamisen yhteydessä, eikä toinen huoltaja voi toimittaa sitä valtuuttajan puolesta.

3. Varaa aika tapaamiseen

Kun lapsella on Nordean palvelut ja kaikki huoltajat joko tulevat mukaan tai ovat lähettäneet Nordeaan valtakirjan, olet valmis tapaamiseen. Muita ennakkovalmisteluja ei tarvitse tehdä – asiantuntijamme auttaa sinut ja lapsesi alkuun. 

Tapaamisen voit varata kätevimmin verkkopankissa (vaatii kirjautumisen). Jos et ole Nordean asiakas ja haluat varata ajan tapaamiseen, jätä meille yhteydenottopyyntö.

Haluatko jättää meille yhteydenottopyynnön?

Jos et ole vielä Nordean asiakas, mutta haluat avata lapselle Nordean säästämisen ja sijoittamisen palvelut, jätä meille yhteydenottopyyntö. Olemme sinuun yhteydessä mahdollisimman pian.