Helposti mukanasi

Voit hoitaa pankkiasioitasi älylaitteellasi missä tahansa oletkin.​

Edullisemmat hinnat

Mobiilipankin käyttäjänä saat tilin, kortin ja verkkopankin käyttöösi edullisemmalla hinnalla.

Monipuoliset palvelut

Palkitusta mobiilipankistamme löydät myös budjetoinnin ja sijoittamisen työkalut.

Mobiilipankin hyödyt sinulle

Mobiilipankissamme on käytettävissä kaikki samat palvelut kuin verkkopankissa, ja ne ovat helpommin ulottuvillasi. Voit esimerkiksi 

  • maksaa laskuja
  • tarkistaa tiliesi saldot ja tapahtumat
  • siirtää rahaa itsellesi ja muille
  • sulkea kortteja tilapäisesti tai pysyvästi
  • tarkistaa korttien tunnusluvut (PIN) veloituksetta
  • muuttaa korttiesi asetuksia (mm. käyttöalueen rajaus ja käteisnostorajat)
  • tehdä korttireklamaation
  • seurata talouttasi ja laatia budjetteja.

Taloudenhallinnan työkalut mobiilipankissa


Mobiilipankissa on tarjolla lukuisia taloudenhallinnan työkaluja, joiden avulla pystyt saamaan kokonaiskäsityksen rahatilanteestasi. Parempi näkyvyys omaan kulutukseen auttaa myös rahankäytön suunnittelussa ja säästämisessä.

Lue lisää työkaluista

Hups! Jos haluat nähdä tällaista sisältöä, hyväksy ensin Nordean markkinointievästeet

Mobiilipankin käyttöönotto

Mobiilipankin uusin versio on 4.25

Mobiilipankin versiossa 4.25 tulleet tärkeimmät uudistukset:

  • Nyt voit tarkastaa taloutesi kunnon Seuranta-välilehdellä Talouden kuntotarkastuksessa.
  • Valuuttamaksuosion ulkoasua on uudistettu.
  • Korttiluetteloon on tehty parannuksia.
  • Näet nyt tiliesi koron omasta kohdastaan tiliosiossa.
  • Voit käyttää kotimaan maksuihin RF-viitenumeroa.
  • Voit valita, miten haluat vahvistaa sijoitustoimeksiantosi.

Toivottavasti pidät näistä uudistuksista!

Nordea Mobile -tiimi

Näin varmistat, että sinulla on uusin versio mobiilipankista

  • Jos käytät jo mobiilipankkia ja olet ottanut käyttöön automaattiset päivitykset, sinun ei tarvitse tehdä mitään. 
  • Jos käytät jo mobiilipankkia, mutta et ole ottanut käyttöön automaattisia päivityksiä, lataa päivitys laitteesi sovelluskaupasta.
  • Jos sinulla ei ole vielä Nordea Mobile -sovellusta, voit ladata sen laitteesi sovelluskaupasta.

Mikäli et löydä sovellusta laitteesi sovelluskaupasta, sitä ei ehkä ole saatavissa puhelimellesi. Käyttöjärjestelmän on oltava turvallisuussyistä iOS-laitteissa versio 15 tai uudempi ja Android-laitteissa versio 9.0 tai uudempi, jotta voit käyttää sovellusta. Mobiilipankkia ei valitettavasti ole saatavissa laitteille, jotka eivät tue näitä käyttöjärjestelmiä. Voit kuitenkin käyttää Nordean verkkopankkia laitteesi selaimella.

Ohjeita mobiilipankin käyttöön

Alla olevasta valikosta löydät ohjeita mobiilipankin käyttöön. Tutustu ohjeisiin ja huomaat kuinka monia asioita voit hoitaa itse mobiilipankissa.

Onko taloutesi kunnossa – kiinnostaako Talouden kuntotarkastus?

Talouden kuntotarkastus on työkalu henkilökohtaisen talouden hallintaan. Sen tavoitteena on auttaa sinua näkemään oma taloustilanteesi entistä kokonaisvaltaisemmin.

Vastaamalla muutamaan kysymykseen saat meiltä ehdotuksia, jotka voivat auttaa sinua suunnittelemaan tilannettasi kohentavia toimia nyt ja pitkällä aikavälillä. Suunnitelmallisuus esimerkiksi lisäsäästöjen kerryttämisessä voi auttaa sinua toteuttamaan tulevaisuuden unelmasi.

Kuntotarkastuksessa kysymme sinulta taloutesi eri osatekijöistä, kuten kuukausituloistasi, mahdollisesta kuukausisäästämisestä, kulutusluotosta, henkivakuutuksesta, pitkäaikaisesta säästämisestä ja tulossa olevista suuremmista kulueristä. 

Näin teet oman talouden kuntotarkastuksen: 

  1. Avaa mobiilipankki (versio 4.25 tai uudempi) ja mene Seuranta-välilehdelle. Vieritä sivua alaspäin, kunnes löydät Talouden kuntotarkastuksen. 
  2. Vastattuasi kysymyksiin saat ehdotuksia toimista, jotka voivat auttaa sinua kohentamaan taloutesi kuntoa. 
  3. Jos tilanteesi muuttuu, voit päivittää vastauksiasi milloin tahansa.

Usein kysyttyä mobiilipankista

Löysitkö etsimäsi?