Näin hallinnoit toistuvia tilauksia ja veloituksia
Tilaukset-osiossa voit seurata toistuvia tilauksiasi ja maksujasi helpommin. Tilaukset-osiossa näet esimerkiksi suoratoistopalvelut, puhelinlaskut tai sähkölaskut, joista maksat säännöllisesti. Halutessasi voit peruuttaa toistuvan tilauksen suoraan mobiilipankista.
Tilaukset-ominaisuutta varten sinulla tulee olla käytössäsi mobiilipankin versio 4.22 tai uudempi.
Toistuvien tilausten seuranta
- Avaa Seuranta-välilehti Nordean mobiilipankissa.
- Vieritä alas ja valitse Tilaukset.
- Näet listalla toistuvat tilaukset ja veloitukset, jotka menevät tililtäsi tai kortiltasi.
Vinkki: Pääset Tilaukset-osioon myös Maksut ja e-laskut -osiosta mobiilipankin versiosta 4.23 lähtien.
Etkö näe tiliäsi tai korttiasi Tilaukset-osiossa? Siirry Seuranta-välilehden asetuksiin ja määritä, mitkä tilit ja kortit haluat mukaan seurantaan.
Tilausten hallinnointi
Jos näkymästä puuttuu jokin toistuva tilaus, voit lisätä sen mukaan listaukseen.
- Napauta sivun alareunassa olevaa plusmerkkiä.
- Valitse maksu, joka liittyy toistuvaan tilaukseen.
- Merkitse maksu tilaukseksi.
Jos et halua, että jokin tilaus näkyy listauksessa, voit piilottaa sen. Valitse tilaus ja piilota se näkymästä liukukytkimellä.
Tilauksen peruutus
- Valitse tilaus, jonka haluat peruuttaa. Valitse “Peruuta tilaus”, etene ohjeiden mukaan ja täytä tietosi.
- Pyydämme sinua allekirjoittamaan valtuutuksen sähköisesti, jotta voimme peruuttaa tilauksen puolestasi.
- Tämän jälkeen viemme tilauksen peruutusta eteenpäin. Tilauksen peruuttaminen kestää yleensä korkeintaan viisi päivää. Saat vahvistuksen, kun tilaus on peruutettu. Saat myös ilmoituksen, jos tilausta ei jostain syystä voida irtisanoa. Tällöin sinun tulee olla yhteydessä suoraan palveluntarjoajaan.
Hyvä huomata: Kaikkia tilauksia ei pysty peruuttamaan mobiilipankin kautta. Esimerkiksi jos sinulla on määräaikainen sopimus, et pysty peruuttamaan tilausta mobiilipankissa.