Tietoa palvelunestohyökkäyksistä

Palvelunestohyökkäys tarkoittaa yritystä ylikuormittaa jokin järjestelmä tai verkkosivusto ja estää käyttäjien ja asiakkaiden pääsy verkkopalveluihin tai saada aikaan viiveitä palveluissa. Hyökkäys voi vaikuttaa esimerkiksi verkko- ja mobiilipankkiimme sekä verkkosivustoihimme ja ajoittain hidastaa palveluun pääsyä tai estää sen kokonaan. 

Hyökkäyksen aiheuttamat asiakasvaikutukset liittyvät pelkästään palveluihin pääsyyn ja niiden käytettävyyteen. Kyseessä ei ole tietoturvaloukkaus, ja asiakkaidemme tiedot ja varat ovat turvassa.

Kysymyksiä ja vastauksia

Niksejä helppoon asiointiin

Valitse tästä valikosta asiointisi aihe ja löydä paras ratkaisu tilanteeseesi.

Arjen asiointi
Tarvitseeko minun varata aika?
Kortit
Tilit ja maksut
Kuolinpesän pankkiasiat
Tunnistautuminen
Lainat ja luotot
Asuntolaina
Uusi asiakas
Säästäminen ja sijoittaminen

Nordea Asiakaspalvelu tarvittaessa apunasi ilman ajanvarausta:

Chat on nopein tapa hoitaa pankkiasioita

Chatbot Nova auttaa sinua ympäri vuorokauden. Kerro hoidettava pankkiasiasi Novalle ja Nova kertoo miten ja missä asiasi hoituu nopeimmin. 

Nova ohjaa sinut tarvittaessa ihmis-avusteiseen chattiin, joka vaatii tunnistautumisen ja on auki arkisin klo 8.00–18.00.

Tunnistautumisen voit tehdä myös toisen pankin tunnuksilla. 

Soita meille mobiilipankista*

  • Mobiilipankin ”Tuki” –välilehdeltä soittaessasi olet valmiiksi tunnistautunut. 
  • Aukioloaikamme ovat ma-pe 8.00–20.00 ja la-su 10.00–16.00 (viikonloppuisin palvelemme vain päivittäispalveluasioissa).

* Normaalin matkapuhelun tai paikallispuhelun hinta. Nordea ei veloita soitostasi palvelumaksua. 

Löysitkö etsimäsi?