Kortin haku ja muutokset
Sulje korttisi mobiilipankissa
Valitse Mobiilipankin tilit -osiosta kyseinen kortti -> Sulje kortti.
Sinulla on kaksi tapaa sulkea kortti mobiilipankissa:
- Voit sulkea kortin tilapäisesti ja avata sen halutessasi uudelleen itse.
- Voit sulkea kortin pysyvästi, jolloin sinulle lähetetään automaattisesti uusi kortti.
Voit myös sulkea korttisi pysyvästi soittamalla sulkupalveluun 24h/vrk.
Tarkista maksukorttisi tunnusluku (PIN-koodi) mobiilipankissa
Kortin tunnusluvun tarkistat helposti ja maksutta mobiilipankista. Mobiilipankissa näet tunnusluvun valitsemalla kyseisen kortin tiedoista PIN ja Turvallisuus > Katso tunnusluku.
Verkkopankista tunnusluku löytyy kohdasta: Yhteenveto tai Talous -> Kortit -> valitse kortti -> Katso tunnusluku -> Näytä.
Hae uutta korttia verkko- tai mobiilipankissa
Uutta pankki- tai luottokorttia voit hakea verkkopankissa. Uutta Nordea Gold-korttia voit hakea myös mobiilipankissa.
Vanheneva kortti uusiutuu automaattisesti ja uusi korttisi postitetaan viimeistään kaksi viikkoa ennen voimassaoloajan päättymistä.
Muokkaa korttisi tietoja verkko- tai mobiilipankissa
Mobiili- ja verkkopankissa voit muokata kortin maarajausta, päivittäisiä maksurajoja sekä sallia maksut verkossa. Mobiilipankissa voit myös muokata korttiluottosi lyhennysprosenttia, lyhennysvapaita kuukausia ja/tai eräpäivää. Ohjeet mobiilipankissa tehtäviin muutoksiin löydät täältä.
Jos kortti ei toimi
Lue ohjeet ja vinkit tilanteisiin, joissa korttisi ei toimi maksupäätteellä, automaatilla tai verkkomaksun yhteydessä.