Ajankohtaista aukioloajoista

Nordea Asiakaspalvelu (p. 0200 3000) sekä osa henkilöasiakkaiden konttoreista on avoinna perjantaina 7.2.2025 klo 11 asti

Perjantaina 7. helmikuuta asiakaspalvelumme on avoinna poikkeuksellisesti klo 11 asti asiakaspalvelun koulutustapahtuman vuoksi. Poikkeusaukioloaika koskee Nordea Asiakaspalvelun suomenkielistä (p.0200 3000), ruotsinkielistä (p. 0200 5000) ja englanninkielistä (p. 0200 70000) palvelua sekä chat-neuvontaa. 

Lue lisää poikkeusaukioloajoista.

Niksejä helppoon asiointiin

Valitse tästä valikosta asiointisi aihe ja löydä paras ratkaisu tilanteeseesi.

Arjen asiointi
Tarvitseeko minun varata aika?
Kortit
Tilit ja maksut
Kuolinpesän pankkiasiat
Tunnistautuminen
Lainat ja luotot
Asuntolaina
Uusi asiakas
Säästäminen ja sijoittaminen

Nordea Asiakaspalvelu tarvittaessa apunasi ilman ajanvarausta:

Chat on nopein tapa hoitaa pankkiasioita

Chatbot Nova auttaa sinua ympäri vuorokauden. Kerro hoidettava pankkiasiasi Novalle ja Nova kertoo miten ja missä asiasi hoituu nopeimmin. 

Nova ohjaa sinut tarvittaessa ihmis-avusteiseen chattiin, joka vaatii tunnistautumisen ja on auki arkisin klo 8.00–18.00.

Tunnistautumisen voit tehdä myös toisen pankin tunnuksilla. 

Soita meille mobiilipankista*

  • Mobiilipankin ”Tuki” –välilehdeltä soittaessasi olet valmiiksi tunnistautunut. 
  • Aukioloaikamme ovat ma-pe 8.00–20.00 ja la-su 10.00–16.00 (viikonloppuisin palvelemme vain päivittäispalveluasioissa).

* Normaalin matkapuhelun tai paikallispuhelun hinta. Nordea ei veloita soitostasi palvelumaksua. 

Löysitkö etsimäsi?